torsdag 8 augusti 2013

Saker bara kommer/Things are just coming

Sen jag på allvar började satsa på att göra dockskåpsgrejer har jag märkt en alldeles ny sak - saker bara kommer till mig. En vän skickade ett underbart paket med dockskåpsgrejer från USA i present. En bekant behövde något som jag hade och jag fick dockskåpsgrejer som betalning. Vår granne kom med lösningen till ett byggproblem jag hade och jag fick t.o.m. låna hans verktyg. Ska jag se det här som ett tecken på att det här med dockskåp är rätt för mig? Det känns i alla fall rätt, för jag mår väldigt bra när jag sitter och pysslar med mina minigrejer.


Since I seriously started making dollhouse items I've noticed a brand new thing - things just come to me. A friend sent a wonderful package with dollhouse things from the US as a gift. An acquaintance needed something I had and I got dollhouse items as payment. Our neighbor gave med the solution to a building problem and even lent me his tools. Should I regard this as a sign that this dollhouse stuff is the right thing for me? At least it feels right, because I feel very well when I'm working on my mini stuff.

1 kommentar:

  1. Va härligt det låter. Jag känner lite lika, jag har vunnit lite tävlingar och fått fina dockskåps saker och trivs så bra i denna hobby, så jag tänker fortsätta så länge jag kan =)
    Hannah

    SvaraRadera