fredag 2 september 2011

Jag fick ett dockskåp

Jag har alltid älskat minisaker, men jag har aldrig haft ett dockskåp. Det har ändrats nu! Vår granne på andra sidan gatan skulle flytta och när hon skulle köra iväg till tippen med skräp fick jag se ett dockskåp överst i högen. Jag sprang ut och erbjöd mig att köpa det och fick det i utbyte mot några kort jag hade gjort. Dockskåpet är i jättedåligt skick, men det gör ingenting, för då kan jag göra i ordning det precis som jag vill.
I have always loved minis, but I've never had a dollhouse. That has changed now! Our neighbour across the street was moving and when she was about to take some trash to the dump I noticed a dollhouse on top of the pile. I ran out and offered to buy it and got it in exchange for a few cards I had made. The dollhouse is in terrible shape, but it doesn't matter, because now I can redo it in the way I want.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar